Fotos serpent, Festa Major, Fes-te jove....

Doncs sí, aquí teniu totes les fotos que he fet aquests dies de Festa Major i Fes-te jove.
Ja m'heu vist, sempre amb la màquina al coll i m'ho he passat bomba com m'acostuma a passar quan vaig amb la càmera. El post producció no m'agrada tant, o sigui penjar les fotos, revelar-les... però sempre n'hi ha alguna que queda mig bé i torno a estar contenta.
Espero que us ho passeu bé mirant-les, tant com jo fent-les.
Van amb sentit cronològic al revés. Vol dir que veureu al principi del missatge la del dia 16 d'agost i al final la del 7 d'agost, mític dia del cantabars... També us he fet un enllaç al l'espai virtual de l'embarcador, d0ncs hi ha altres fotògrafs que han fet fotos i allà els trobareu.
Apa salut i fins l'any que ve!

(cliqueu la imatge per veure les galeries!)


Aquí les de'n Xevi

Altres enllaços a l'Embarcador del Ter

Comentaris