Santa Anna

Avui és el sant de la meva neboda, l'ANNA i li vull dedicar una cançó.
A mi m'agrada aquesta:
Pessigolles de'n Jaume Barri, un animador genial i que anima de veritat!!


PETONS I PESSIGOLLES ANNA!!!






PESSIGOLLES


Res hi ha en el món   Do
que a mi m’agradi tant   Mim
com aquella sensació que sento   Si
quan les teves mans   La Fa
s’acosten a sota el meu braç (peu, orella),   Fam Do
una sota cada braç   Mim Lam
i els dits es belluguen   Rem
com gotes de pluja   Sol

Pessigolles,   Do Mim
les escamparem pel món   Lam Mim
Sembrarem les rialles   Fa
pels camps i les muntanyes.   Do Sol7

Potser demà quan el cel sigui clar
tots els nens d’aquest planeta
es llevaran amb dues mans
que s’acosten a sota el seu braç,
una sota cada braç
i riuran de valent
fins que torni a ser clar.

Acords extrets de: http://www.jouscout.com/cancons1.htm

Comentaris

M. Carme ha dit…
Ja li farem pessigolles tots, ja que m'han dit que ets una mica lluny per fer-n'hi. Que us vagi molt bé, una abraçada desde Manlleu, i d'aqui a una estona a Fussimanya.
Immaculada ha dit…
Ja he tornat, ja vas tenir temps de fer pessigolles a l'Anna?
Quan la vegi li demano!
Gràcies per fer comentaris guapa, m'encanta!
jijij