El meu primer combat: Verges 9 d'agost 2014

Avui, una efemèrida personal.
Emocionada de l'escola d'estiu la Ioia de Verges ens diu que organitza per segon any el combat: glosadors sota el campanar. Serà el dissabte 9 d'agost de 2014 a Verges. Jo havia passat molts i molts nervis a l'escola d'estiu de glosa quan ens van fer pujar a sobre l'escenari, amb plors inclosos. Però arribo allà i la Ioia diu: ostres només són set, és poca gent. I jo que penso: si s'ha d'ajudar, ajudo. Després de l'esforç d'haver-ho organitzat que no li quedes bé a la Ioia... I ja sóc a les escales. Confiada que els més experimentats ja m'ajudarien. Em vaig a seure aprop del meu estimat Farri, acompanyada amb molt d'amor per tots els altres. Va ser un plaer amb molt de nervis, però un plaer... Encara ara la Gemma Pla se'n fa creus (era del jurat a part d'haver estat membre del claustre de l'Escola d'estiu d'Espolla).
Un dia molt emocionant gràcies a tots els que el vau fer possible.

Aquí podeu trobar fotos de glosa d'en Xevi Vilaregut



Comentaris